Tokig.

Just nu håller jag på att bli tokig..

Internet strular som bara den i nya lägenheten.. Efter ett APT nu ikväll så sitter jag nu hemma med tusen saker att göra som vanligt?! Jag håller på att bli tokig..

Just nu är det lite för mycket mig också :p Jag hinner inte med någonting just nu.. Vi har flyttstädniningen av lägenheten som hänger efter oss, mitt "kalas" som ska firas i helgen. Jag kommer inte hinna baka någonting.. Planering av min SO och jag måste fixa vad eleverna ska kunna på provet som är om 2 veckor och skriva ut detta till dem.. Jag måste skriva upp en planering av min lektion för eleven som har svårigheter så denne kan följa ett schema med sin assistent och därigenom att han också vet vart han kan lägga in paus för honom i detta.. Jag måste sätta mig in i de uppgifterna för nya kursen och dessutom måste jag läsa igenom alla omdömena och trivselenkäterna inför utvecklingssamtalen som jag har på måndag..

Varför sitter jag då här och skriver? Jo, för att jag måste få en paus.. Jag vill stanna tiden och komma ifatt ett tag känner jag.. Bara en vecka hade räckt för mig eller åtminstone ett par dagar..

Nu är det färdigklagat för min del denna torsdagskväll. Imorgon är det ju faktiskt fredag & det är heeelg! Det betyder ju faktiskt rätt mycket. Förhoppningsvis kanske man hinner komma ifatt lite då och dessutom kommer jag ju faktiskt hinna en del då också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu