Vecka 46

Maten var jätte god igår & jag tackar S & S för den jätte goda maten! :)

Redan inne i vecka 46 och detta med stormsteg.. Denna vecka bjuder på stora utmaningar vill jag lova.. Kommer jag att fixa det här? En stor slutuppgift ska vara inne på kursen jag läser på typ 20 sidor. Som tur är skriver jag inte ensam men ändå, det ska ändå göras.. De skriftliga omdömena ska vara färdiga denna veckan. Alltså har jag till måndag på mig att skriva in detta och just nu så skulle jag vilja ha allting färdigt.. Det är mycket att skriva in vill jag lova. Jag vill börja träna nu lite mer när flytten är klar och allting är fixat men just nu så hinner jag knappt med mig själv..

Jobbat 6-15.30 idag. Pluggat, ätit och nu pluggar jag, igen.. Ska ta en paus vid 20 då ensam mamma söker är på tv3. Sen ska jag fortsätta att plugga för att mötas upp med en ny dejt med tjejen jag skriver med.. Mina ögon svider och jag är dödstrött.. Men va fasen, det är bara att gilla läget och skriva på! Snart är det ju färdigt!! :)

Man får tänka på målet! ;) Åter till böckerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu