Annat besök & bingolotto

Vi fick annat besök också.. Ett gäng av Js kusiner plus farbror! Mycket trevligt.. Det blev lite fika och sedan tvspel för övriga :p hehe..

Vi håller också tummarna för en annan sak som förhoppningsvis ska ske mycket snart.. Ikväll blir det bingolotto på Gamla Dalbyvägen i Nättraby! Vi hoppas på en bil.. Så får väl se hur det blir med det. Jag har iallafall varit duktig och kommit en bit på plugget men det är en lång bit kvar tyvärr.. Vi får väl se om jag fixar det tills på onsdag annars får jag skicka det så fort jag hinner...

Nu önskar jag oss lycka till ikväll och ni andra får ha en fin avslutning på veckan! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu