Bebismys och pannkakor

Under förmiddagen hade jag bebismys hemma hos Elin med familj och det var hemskt mysigt.. Nu börjar man minsann längtar lite :p Det är farligt att åka dit där med andra ord ;) hehe.. En god frukost blev jag också bjuden på. Tack så mycket mina vänner! ♥




När jag kom hem ifrån jobbet idag så har jag fixat och grejat här hemma.. Så jag har nyss bytt rent i sängarna och det rullar just nu runt i tvättmaskinen och sen har vi ätit ärtsoppa idag så just nu håller jag på att steka pannkakor för fullt.. Har också tänt en massa ljus här hemma så mysnivån är hög. Strax blir det även en dusch och sedan soffan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu