Bubbelpool lyx



Skulle simmat idag men det hade ju dom ändrat, så jag fick därför gå upp och bubbla lite i varmbadhuset.. Bastade lite och hade en allmän skön förmiddag för mig själv.. Det får man ta och göra om oftare.

Jobbade ett par timmar och vi hade stationsvis med samarbetsövningar och sen firade vi kanelbullensdag med lite fika.. Jag har dessutom blivit mailbombad idag, haha men det är bara kul :) Jag skulle ju vara effektiv idag och ha utträttat en del men har dock inte satt igång med den nya uppgiften i skolan och det är det som stressar mig lite. Måste ta tag i det där.. Men inte just nu :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu