Det är dags för...



En jobbdag har gått till ända och nu har vi äntligen helg här hemma.. Vi har ätit gått och varit och handlat en dammsugare denna fredag ;p haha! J lagade den förra men sen gick den ju sönder igen så det fick bli en ny iallafall..

Snart ska vi också börja packa och jag längtar. Det ska bli såå super skönt så ni anar inte.. Just nu vill jag bara flytta :)

Ikväll blir det bio med tjejerna.. Extra mysigt!

Imorgon jobbar J och jag ska luncha med en fin vän! För att sedan fira lite helg med min finaste! ♥
Ha en underbar kväll där hemma och mys så mycket ni bara kan i kylan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu