Ett VG på andra uppgiften

Fan vad stolt jag är.. Ett VG på min andra uppgift på avancerad nivå. Helt sjukt, jag trodde aldrig jag skulle palla med detta.. Det är ju dock inte slut än men än så länge har det ju gått bra..

För er som inte vet så jobbar jag heltid, har dessutom en massa planering och möten på kvällstid samtidigt som jag läser en kurs/program på 50 % på avancerad nivå.. Denna kurs är ett helt år och avslutas därmed till sommaren. Jag får dock se hur länge jag orkar. Känner jag att inte orkar med det så tar jag en paus och kanske kan fortsätta nästa år vid samma tid och ta någon enstaka kurs då.. Sammanlagt så innehåller den ju tre stycken kurser..

Denna dagen har varit lite av en kaosdag som många andra dagar på mitt jobb. Jag har jobbat med vikarie idag, dock en känd sådan vilket var väldigt skönt! :) Stress och kaos under hela denna torsdag.. Mötet drog ut på tiden också men nu är schemat även klart under lovet och det känns tusan så braa! :)

Så förhoppningsvis så blir det möten och fortbildning för mig både måndag & tisdag inom skolverksamheten på lovet. Med andra ord jobbar jag ons, tors, fre bara :) Känns härligt och kunna få en paus och dessutom vara med på en massa välbehövliga möten och fortbildning. Det ska bli såå jäkla roligt! ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh grattis gumman vad duktig du är!!!!! Keep up the good work :)) saknar dig. puss

2011-10-14 @ 13:29:12
Postat av: josse.

Tack min söta tjej! ;) Love ya.

2011-10-15 @ 10:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu