Föreläsningar och lunch med morbror

har varit på två föreläsningar idag :) Den första var verkligen super bra och huvudet snurrade med en massa nya saker och pennan glödde.. Däremot andra föreläsningen var trist och tråkig. Föreläsaren höll sig till en monoton röst under flera timmar och då blev gäspningarna många :p

Emellan dessa hann jag med en otroligt god lunch med morbror. Fläskfilé, stekt potatis med kantarellsås och grönsaker.. Träffade alla gamla handledare och en personal på alla skolor jag har jobbat.. Super roligt!! ;)

Skulle till nya lägenheten men där hade redan bovärden varit.. Så jag blev helt förvirrad. Sen körde vi ut mot Hasslö till Js farmor & farfar för att prata lite om vissa saker, där var även Hulda och söta lilla Chili :) Har sedan gjort oss lite varma mackor för att gotta oss med.

Nu kollar jag på ensam mamma.. Så roligt att se härifrån Nättraby och Karlskrona men fy tusan vad vi låter bonniga :p haha.. Imorgon är en ny dag och då på Rödebyskolan.. En massa grupparbete och likvärdig bedömning av elevarbeten. Det ska minst sagt bli en intressant dag! Hoppas ni har haft en härlig start på veckan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu