K.Ä.R.L.E.K

Jag vill att killen ska:

Kyssa mig i regnet
Se på filmer med mig
Vara en gentleman
Fortfarande kunna överraska mig efter en lång tid tillsammans
Komma ihåg småsaker om mig
Starta fejkkrig med mig -oavsett om det är med mat, kuddar eller pussar
Skriva kärleksförklaringar på post-it lappar
Låna mig hans tröja när det är kallt
Få mig att hålla käften genom att kyssa mig
Kalla mig saker som "hjärtat" och inte "snygging"
Krama mig och säga "nej, det är det inte" när jag säger att allt är bra
Hålla mig i handen framför hans kompisar
Ett stort hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu