Måndag och ösregn

Det är så tråkigt ute.. Mörkte och trist och bara en massa massa regn..

Jobbigt när klockan ringer 05.00 då :/ Dagen har gått i rasande fart och jag älskar när jag får vara i skolan.. Jag håller bara tummarna på att jag får vara med någon dag under lovet också.. In mot stan för att uträtta en snabbt ärende så det blir nog bra. Det måste bli bra iallafall ;)

Nu har jag slängt i mig en korv för att fortsätta plugga lite grann. Får se hur långt jag orkar innan jag däckar i soffan :p Ska försöka göra mitt bästa iallafall..

En massa ljus tända hemma hos oss är det nu i mörkret iallafall! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu