Mycket på G

Det har varit en lång dag idag med mycket möte och en massa nya saker att ta in..

"Du är som en häst, som vill så mycket men just nu bara står och stampar på samma ställe"

Ja, så skulle man ju kunna uttrycka det ;p En bra dag faktiskt! Med lite utflykt och sedan möte med skolan efter detta.. Så ska alla dagar vara tycker jag! ;) Samtalet var hur bra som helst och jag är väldigt nöjd att vi kunde få in detta.. När jag kom hem var J i full gång med middagen och att göra biffar! Snart ska vi börja packa! Jag ser fram emot det här som tusan.

Jag har så mycket jag vill att jag inte riktigt vet vart jag ska börja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu