Nätmobbning

varit på föreläsning inne i stan idag om nätmobbning.. Föreläsningen var väl sådär. Det var ju inget nytt om man säger så. Dock träffade jag min gamla handledare som var på samma föreläsning.. Så trevligt och vad man längtar tillbaks... Jag vill ju såå gärna!! Tycker inte alls om detta om jag får säga det själv. Men vad gör man?

Tillbaks till jobbet igen för ett APT.. En massa punkter vi skulle hinna oss igenom och det gick väl ganska bra iallafall.

Imorgon är det helg igen och sen kommer det efterlängtade lovet. Dock har ju inte jag något lov men det blir lite kortare dagar för mig, iallafall två av dem och sedan utbildning två av dem också! Intressant som bara den! Jag har planer och vill inte stanna för länge i samma mönster just nu. Jag hoppas och håller tummarna att detta ska gå vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu