Nya utmaningar

och jag lovar att denna morgon verkligen började med en massa nya utmaningar.. Ingen lugn stund här inte. Denna vecka började med kaos klockan 07.00.. Ingen bra början :/ Men det var bara att inse fakta och göra det bästa av det.. Jag var dock ingen hjälpsam person alls på morgonen, jag kunde helt enkelt inte.

Det är mycket på gång just nu. Både hemma och på jobbet. En massa som måste fixas och donas med. Jag har nu skrivit upp en lång lista som måste göras och sedan bockas av för att jag inte ska glömma bort allting.. Jag vill ha allting färdigt nuuu :p Allra helst alla tusen frågor jag har i huvudet angående jobbet som vanligt..

Nehe, dags att fixa ännu en sak så att jag sedan kan bocka av det från listan ;p Ingen lugn och skön måndagskväll här inte.. Dock väntar jag på att klockan ska slå 20 så att jag bänka mig framför ensam mamma söker.. Tills dess: LISTAN..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu