På en och samma gång

har jag en massa känslor. Framförallt angående jobbet.. Pratade med andra tjejen idag om detta och hon är rätt bra ändå :) Alla som jobbar där vi är, är ju äldre och har jobbat tillsammans i 40 år.. Lite svårt då, till skillnad på andra stället där alla är runt 30.. Hade nog varit rätt mycket roligare att jobba då tror jag..

Jag vill bli färdig med det jag läser för att kunna söka mer och mer utmanande arbete och jag hoppas detta kommer med tiden.. För jag vill så gärna.

Imorgon ska jag försöka hinna träna och sedan äta frukost med en vän innan jag börjar jobba.. Det ska förhoppningsvis bli en väldigt bra dag.. :) Dessutom är jag nu även inbokad på ännu en föreläsning så det ska bli spännande att vara med på detta.. En massa roligt inbokad och en massa träffar med annan personal vilket jag ser fram emot väldigt mycket. Och nästa vecka är det lov.. Lite bättre schema och lite roligare dagar ska jag ha då! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

va träna träffa kompisar du va ju inte bra orkade inte ens ringa mig????????

2011-10-25 @ 23:05:51
Postat av: Anonym

Du hann inte träffas på förmiddagen?? Jag frågade dig ju??

2011-10-26 @ 17:45:37
URL: http://josse87.blogg.se/dreams

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu