Pojkvänsmaterial?;)

Jag vill ha en kille som håller mig i handen när vi går genom stan, så att tjejerna blir svartsjuka. Jag vill ha någon som kan börja sjunga helt plötsligt = få mig skratta! Jag vill ha någon som kysser mig mitt i en mening. En kille som kastar godsedjur på mig när jag är dum. Som bär mig mest hela tiden. Som älskar att kramas lite för länge. Någon som slår vad om kyssar att han vinner över mig, och sen låter mig vinna ändå. En som leker med fingrarna i mitt hår och köper ringar ur en 5-kronors automat. Jag vill ha en kille som tar med mig på picknick mitt i natten bara för att kunna se lite stjärnor falla så att jag kan önska mig saker. En kille som köper engångskameror och tar töntiga, söta, underbara kort på oss. Någon att ha vattenkrig med på sommaren. En kille som utmanar mig på snöbollskrig på vintern. Som tycker att jag är söt även när min näsa är röd. Någon att kyssa i spöregn. Jag vill ha en kille som vill bygga ett fort av filtar och gömma sig där med mig en hel dag. En som gärna sitter framför en brasa och pratar om framtiden.
Mest av allt: en kille som är som en bästa vän och som helst inte krossar mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fick tårar i ögonen jätte fint gumman kram

2011-10-28 @ 21:57:38
Postat av: josse.

Ja, men sant! :)

2011-10-29 @ 12:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu