Skördefest på Öland

Igår var vi på Öland och skördefesten.. Hade en väldigt trevlig dag tillsammans med ett par tjejer ;) Tack så mycket.. Det blev sedan middag hemma hos P & T för att avsluta lördagskvällen och det bjöds på tacos.


Jag somnade i soffan igår runt 20 tiden. Helt slutkörd för att vakna vad jag trodde var mitt i natten då var klockan 21.30.. Helt väck :p

Idag har det varit väldigt lugnt på Gamla Dalbyvägen.. Men nu måste jag sätta fart och dammsuga av här hemma. Fixa till presenterna som mormor & morfar ska få om någon timme..

Livet är väldigt skört ibland måste jag säga & idag tänker jag extra på mina nära och kära.. Ibland livet avslutas när man minst anar det.. Krama om varandra och berätta hur mycket de betyder för dig för det ska jag göra idag.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu