Snyggaste bilen

Igår hade vi en trevlig hemma hos vänner i Nättraby tillsammans med super god kinamat! ;)

Jag deckade nästan på soffan så fort jag kom hem.. Trött på fredagar är bara förnamnet efter en intensiv vecka.. Idag ska vi åka iväg och kolla på en ny dammsugare. Vår har uppenbarligen gått sönder. Den var helt död iförgår när jag skulle ta mig en tur.. Så typiskt.

Jag har dessutom hittat världens snyggaste tjejbil.. En sån vill jag verkligen ha!


Jim hittade en annan snygg bil som han tyckte att jag skulle ha! ;p



Jäkligt snygg den också! ;)

Ja, drömma kan man väl alltid göra.. Jag har så mycket planer och drömmar i mitt liv så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Problemet med dessa är bara att det är tiden som är problemet. Jag vill hinna med detta under en 5 års period utan att bli 5 år äldre. Tror ni att det funkar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu