Bodypump

tränade pump imorse och det var nog det jobbigaste jag har gjort.. Jag orkade knappt med hela passet, mina armar var verkligen som gelé.. Så detta passet måste jag försöka gå på så jag verkligen palla med hela passet så småningom. Sjukt ju :p haha..

Idag när jag var i stan så handlade jag present till syrrans pappa som vi ska på kalas hos imorrn. Sen inhandlade jag faktiskt min nya vinterjacka som jag har gått och spanat och provat säkert 5 gånger nu.. Så nu slog jag till. Tror inte jag kommer ångra mig faktiskt! :)

Jobbat med vikarie sen på jobbet och det blev ju totalkaos så det var bara att skicka ut alla, så vi fick helt enkelt vara ute resten av dagen.. :p Så kan det också gå. Tur att det var fint väder iallafall :)

Varit hos P & T en runda ikväll också. Trevligt. Sitter just nu med plugget och försöker få ihop det men det går sådär. Jag är hur jäkla trött som helst och väntar på att säsongstarten av desperate ska börja.. Wiie ;) Om jag nu orkar hålla mig vaken vill säga.. Önskar er en trevlig tisdagskväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu