1 september & febrig

har känt mig febrig och helt hängig idag :/ Inte alls roligt.. Jag hoppas att det går över och bli bättre tills imorgon. Den första höstmånaden är redan här och det känns vill jag lova. Riktigt mysigt att krypa in under en filt och mysa här hemma nu..

En fin bild i septembermörkret!

Ikväll åkte vi en runda & kollade på en bil. Så vi får väl se vad som händer. Ska fundera lite på detta.. Vi tog också en runda hem till mormor & morfar på samma gång och tog en liten fika med dom.. Mysigt!

Imorgon är det fredag och det innebär heeelg. Det tycker jag ska bli ganska härligt ändå. Jag har en del att greja med här hemma faktiskt.. Hade behövt rensa ut lite och sådära ;) Ha en mysig torsdagskväll & mys denna härliga höstkväll ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu