Fullt hus på bingolottokväll

Igår bjöd vi på S & S på middag innan bingot började.. Det blev en väldigt god gryta med en massa gott.. Sedan blev vi fullt hus när vi skulle spela bingo. J vann denna gången, dock bara en ny bingo :p haha.

Idag är det då måndag igen och jag har varit uppe sen 5 och är rätt trött nu måste jag säga. Det blev en bra dag i skolan och nu längtar man till måndag åter igen. Men nästa måndag blir det även möte :) Efter jobbet åkte vi nästan direkt upp till svärmor på lite middag och besök och är nyss hemkommen därifrån..

Jag ska nu försöka hålla mig vaken till ensam mamma söker och försöka orka se detta och sen ska jag kasta mig i sängen illa kvickt! För imorgon ska det minsann bli träning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu