Imorrn är det fredag igen..

Imorse var det träning innan jobbet och det var så skönt faktiskt.. Det måste jag börja köra om dagarna :)

Möte på förmiddagen. Dock kom vi ju inte fram till så mycket men ändå ;p Planerade in en del grejer vi ska göra under hösten.. Dagen har annars varit helt okey. Dock blev det krismöte med föräldrar och rektorn idag med.. Slagsmål & grejer :/ Ja, man undra bara alltså.. Det är så tråkigt.. Har alltså jobbat över idag också.. J hade maten klar när jag kom hem och det är ju bara såå skönt ;)

Just nu ligger jag i soffan med filt och en massa levande ljus runt omkring mig. Det behöver jag efter en intensiv dag med världens ljudnivå. Då är man trött när man kommer hem vill jag lova. Hoppas ni ha en mysig torsdagskväll alla där ute! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu