Kaosartad onsdag på jobbet

Helsjuk dag på jobbet & jag har knappt hunnit gå på toaletten idag.. Man får veta att man lever iallafall... Fick jobba över också eftersom allting var tunget att fixas inför morgondagen då vi verkligen ska sitta ner och prata på mötet hur fasen vi ska lösa detta..

Det har varit kämpigt idag och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om dagen.. Bara den som varit med förstår hur vi har det & vissa man möter är nog inte riktigt funtade någonstans tror jag..

Imorse var iallafall spännande men det dröjer ett tag till innan vi får veta någonting.. Ett varmt avslappnande bad var verkligen behövligt efter denna dag iallafall & nu blir det sängen så man orkar med morgondagen ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu