Morgonmys.


Så här såg det ut en morgon när jag åkte till jobbet för ett par dagar sedan.. Mys, säger jag bara!

Helt otroligt. Jag är fortfarande pigg efter att jag var uppe vid 04.30 imorse :p Jag har diskat och håller just nu på med målen för SO i årskurs 4 för mitt område.. Detta ska jag gå igenom med dom på fredag tänkte jag. Vad som förväntas av dom efter detta arbetsområde är slut.. Sådant ska man alltid ta i början så att de har koll på detta.

Snart ska jag inta tvn & kollar in ENSAM MAMMA SÖKER. Där en känd NÄTTRABYBO är med ;) Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu