Möte x2

Ikväll har J varit hemma hos oss och vi har kollat på film!! :) Dock en kass sådan :p

Började denna torsdag på jobbet med möte och avslutade sedan dagen med ett möte.. Har äntligen fått pejl på mina timmar och mina tider jag ska göra överallt. Har fått pejl på det mesta annat så det börjar klarna upp just nu.. :)

Jobbat med roliga vikarier en del utav dagen ;) Mötet sist på dagen var skit kul och vi hade ett väldigt intressant grupparbete med väldigt bra grejer..

Vi pratade om vårt värdegrundsarbete som nu har startat i hela rektorsområdet.. Det ska bli väldigt intressant och jag tror att det kommer börja hända saker här som absolut inte har gjorts tidigare. Jag tror att detta kan bli rätt bra faktiskt!!

Nu ska jag hoppa i sängen ;) Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu