Onsdagmorgon.

Det är onsdagmorgon & det kolmörkt ute och regnet öser ner..

Nu är hösten här på riktigt. Jag tycker att det är rätt mysigt ändå faktiskt. Jag brukar tycka att detta är en tid som är väldigt mörk och deppig men på något sätt så blickar jag framåt just nu & inser att det är mysigt med hösten..

Levande ljus, filtar & thé är någonting jag har saknat i sommar faktiskt! ♥

Om en stund sticker jag in till stan eftersom ett möte är bokad där innan jag åker vidare för lite jobb denna regniga onsdag.. Min syster är just på väg till Ullared så jag hoppas att de får en bra dag där uppe också. Önskar er en trevlig dag & att ni klarar er undan regnvädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu