Saknad

Jag veet att jag behöver plugga. Men jag lovat att det är lättare sagt än gjort..

Jobbat idag och vill ni veta en sak? Jag är så trött så jag skulle kunna somna stående.. Jag saknar en massa saker för tillfället.. Jag saknar gamla praktiker, gamla handledare, gamla platser man har jobbat på, gamla barn man har haft när man varit runt och vikarierat, jag saknar skolan, jag saknar en viss förskola.. Det är jobbigt att sakna så många olika saker och veta att man inte kommer att komma dit och jobba på ett väldigt bra tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu