Besök hos syster och grillning.

Igår efter frukost begav jag mig in till stan för att handla lite och fixa naglarna en runda. Sedan körde jag mot Ronneby och hem till syrran..
 
Det blev en mysig dag med balkonghäng och sedan en promenad ner till stan där vi lunchade på en god baguette.. Packade ner lite ketchup och senap när vi kom hem och åkte ner till husvagnarna där det blev grillning med ett annat gäng! :)
 
Somnade sedan på soffan efter en härlig lördag.. Idag blir det hemma och ut i trädgården och jobba.. Det behövs vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu