En låt gjorde min dag..

på jobbet & det var riktigt skönt att komma dit igen..
 
Barnen springer emot mig och skriker Joooosefin & kramar om mig. Helt sjukt vad det värmer i hjärtat. När sedan den ena lilla flickan säger att hon har kommit på en låt om mig på semestern och sen började hon sjunga om Josefin.. Haha, de är ju för sööta. Hela dagen har vi bara haft super roligt! Film, spel, kurragömma, fruktstund osv..
 
Jag har saknat alla härliga barn under semester måste jag säga. Det är så jäkla skönt att komma in i det igen. Imorgon öppnar jag och börjar bajstidigt! ;) Men det är väldans mysigt att bara vara med dem själva på morgonen och bara få mysa en massa!! ♥
 
 
Det är tur att man älskar sitt jobb så j*vla mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu