ensamjobb, minigolf och långpromenad..

jobbade ett par timmar på förmiddagen.. Åt frukost och lunch med de små härliga barnen annars så har jag jobbat med att städa och att måla idag! Gick faktiskt jätte bra. Tiden gick ganska fort ändå..
 
Körde sen vidare mot Dragsö där jag mötte syrran och mamma.. Där blev det sedan lunch vid havet och sedan minigolf för att sedan avsluta med en liten fika.. Åkte in till stan en liten runda och fy vad varmt det var. Trodde jag skulle svettas ihjäl.. haha. En runda på enkla där vi alla hittade en massa fint! Köpte present till lördag och gick inom biblan en snabbis.
 
 
Åkte hem en runda och kelade med lilleSess och packade upp lite innan jag åkte till Nättraby för en långpromenad med Camilla & Emelie..
 
Tack för en trevlig dag mina fina! ♥ Och förlåt Elin för att jag inte hann träffa dig idag ;/ Vi får ta det i veckan istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu