Glada nyheter

Efter ett samtal idag på jobbet så kändes min förkylning genast bättre.. Konstigt det där :p haha..
 
Alla som befinner sig på jobbet är helt underbara och det är verkligen är super härligt gäng alltså. Idag hade vi utepedagogik och Mulle.. Två av dom är verkligen snälla och hjälper till allt vad de kan som befinner sig i samma klassrum som jag. De andra tjejerna är hur goa som helst...
 
Vi får väl se. Inget är klart än men kommer det att bli det så får ni veta inom en snar framtid.. Dessutom blir det plugg till hösten iallafall. Den 3 september börjar jag, alltså nästa måndag. Så en vecka till innan plugget sätter igång. Ska försöka läsa ut min bok den sista veckan innan jag börjar läsa kurslitteratur igen ;p
 
Ett bra budskap..
 
Jag är som jag är.. Gillar folk det så gör dom och gör dom inte det så är det inte mitt problem för jag är ju som jag är oavsett! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu