Blomsterbud..

Vet inte vad det är med mig nu för tiden..?!
 
Dödstrött och skulle kunna somna på en gång så fort man kommer innanför dörren bruka inte vara likt mig?? Fattar inte riktigt. Men nu är det väl förkylning och nytt jobb som talar.. Gäller att kurera sig en massa så jag verkligen kan bli frisk..
 

Fina blommor fick jag hem idag av min fina sambo! ♥
"Förlåt att jag inte är hemma hos dig"

Tack mitt lilla hjärtegryn.. Det var helt oväntat och en väldigt fin överraskning!

Igår var jag bara hemma och softade efter en lång jobbdag och nu ska jag slänga mig på soffan med en kopp thé och en film kanske? Om jag orkar ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu