Picknick och vinprovning

Det blev en mysig fredag med picknick på härliga Brändaholm tillsammans med nya kollegor.. En underbart god räcksmörgås och en blixterstor päronbiskvi till efterätt.
 
Dessa var dock små till skillnad från dem vi fick ;p hehe..
 
Senare blev det vinprovning och buffé med ett 20tal kollegor på en restaurang med livemusik.. Underbart mysigt hade vi.. Blev upphämtad av bästa sambon ganska tidigt då jag började bli genomförkyld och hur trött som helst.. När man är uppe 04.30 så orkar man inte med hela kvällen helt enkelt.. Men jag hann med mycket ändå!
 
Igår så jobbade vi och jag var mer död än levande ungefär hela dagen.. Lämnade en presenter till Wille och Hugo eftersom vi inte pallade att gå på kalaset.. Tyvärr. Så låg i soffan större delen av delen dagen och kvällen igår. Slumrade till. Kollade på en film och bara hade en massa mys..
 
Idag kände mig någorlunda bättre men nu är jag helt genomförkyld igen.. Första dagen på nya jobbet kan man ju liksom inte vara borta. Så jag ska kurera mig ordentligen inför morgondagen då det vankas 10 timmar på nya jobbet. Med andra ord så kommer jag att vara död imorgon också ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu