V. 33 sail, kalas & bingopremiär.

nya jobbet närmar sig med stormsteg och om en vecka har jag gjort första dagen på nya jobbet.
 
Helgen bjöd på en massa trevligheter :) Sailet och restaurangbesök med vänner, promenader, altanhäng, värme och bokläsning, svampplockning, kalas hemma hos mamma & Peter och avslutning hemma hos vänner med bingopremiär! :)
 
 
 
Bilder från gårdagen hemma hos mamma. En väldigt trevlig kväll! ♥
 
Idag ringde klockan 04.50 och efter ett snabbkel med Sessan i sängen så skyndade jag mig iväg..
 
Det var full rulle på barnen idag första dagen tillbaks och mer tillbaka till verkligheten. Sjukt att barnen kan växa så mycket på bara några veckor under sommaren och vissa mognat så mycket. Medan andra sedan gick tillbaks i åldern ;p haha. Innan jag visste ordet av det så skulle jag redan sluta.. Sex timmar gick sjukt fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu