V.34 och nytt jobb

kom hem vid 19.30 och väldigt trött efter dagen måste jag säga..
 
Men det har varit en bra dag måste jag säga.. Ett härligt gäng med arbetskollgeor och jag tror att detta kommer att bli riktigt bra!! 
 
En massa nytt på tvn ikväll: Dallas, Robinson och Ensam mamma söker.. Trevligt! ;o) Händer ju inte för ofta att man annars tittar på den dumburken..
 
Dusch får det bli imorgon för ikväll pallar jag faktiskt inte med de ;p Blir ändå lite sovmorgon imorgon så det är skönt!
 
Hoppas alla har haft en riktigt fin dag.. Alla börjar väl sakta men säkert komma in i lite rutiner och jobb igen! Härligt tycker jag! :) Önskar er en mysig kväll kära ni. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu