v.35 och lön..

avslutade vecka 34 med en massa jobb i trädgården. J hade motorsågen och jag drog riset efteråt. Jobbigt värre.. Sedan blev det hemmagjord pizza och lite bingolotto hemma hos oss med ett par vänner..
 
Idag har varit en lång dag så jag kommer decka i säng snart gissar jag på!! Jobbat och fortsatte sedan med att träffa rektor på en ny skola och lite möten efter detta.. Det kommer nog att bli väldigt intressant det här tror jag.. Känner på mig att det kommer att bli bättre och framförallt så får jag göra det jag vill göra! Känns verkligen hur skönt som helst.
 
Så just nu får jag en massa information från jobbet jag börjat och en hel massa information ifrån den nya skolan med nya grupper osv. Inte nog med det så får jag en hel massa information om den nya kursen som börjar på måndag som jag har sökt.. Nu blir det mycket vill jag lova;p haha iofs vill jag ha mycket att göra men det måste vara lite lagom sådär också.. :p haha..
 
Lönen kom ju idag också!! Hade planer på att köpa lite av de saker som jag länge suktat efter men det kanske får vänta lite iallafall ;p haha..
 
Nu ska jag sortera upp en hel massa papper. Skriva in en massa viktiga datum i almanackan som jag måste vara uppe i skolan uppenbarligen och sedan ska jag decka i säng eftersom jag ska upp tidigt imorgon och jobba!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu