Veterinären & sista dagen..

Igår åkte jag iväg med Sessan till veterinären.. Hon kom in med ett helt blodsprängt öga fredagskväll/natt. Hon gnydde och försökte själv försöka ta bort det.. Det var bättre på lördagsmorgonen men jag åkte ändå, ifall att! Alltid bättre att vara på den säkra sidan. Vi fick ögondroppar som vi ska ge henne i en vecka redan nu har det blivit mycket bättre men vi ska fortsätta veckan ut ändå.
 
Jag fortsatte att hjälpa J att jobba.. Igårkväll hämtade vi hem kinabuffé och handlade gotte på hemmakväll. Det blev filmen "what´s your number igår". En bra film, lite förutsägbar dock men så är det ju med sådana filmer så den var kanon bra ändå! ;)
 
Idag har vi varit på Hasslö en runda och hälsat på.. Imorgon börjar vi att jobba båda två och jag måste säga att det ska bli jäkligt skönt att få komma in i vardagen och få lite rutin på att. Tre veckors semster räcker gott och väl. Jag är alldeles för rastlös att ha längre semester. Då är det skönare att åka iväg någonstans på vintern istället.. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu