Bästa julkalendern & vitt ute

Denna vecka har gått i rekordfart som vanligt.. Precis kollat två avsnitt av julkalendern eftersom tiden fanns inte att se gårdagens avsnitt.. Den är bara så sjukt bra.
 
Snön faller som bara den ute och det vitare än vitast.. Det är verkligen sjukt mysigt ute just nu.. Jag gillar faktiskt denna tiden just nu..
 
I onsdags bakade vi en massa lussekatter och sedan gick vi bort till grannarna med dom och fikade på kvällen.. Riktigt mysigt..
 
 
I torsdags hade vi kvällsmöte på jobbet och jag hade fika.. Hade en del lussekatter med mig också till mina fina arbetskamrater! Blev bjudna på tårta av praoeleven Eric också! ;o) Torsdagen innehöll mest bara möten hela eftermiddagen.. Det var möte på möte till klockan slog halv sju typ..
 
Åkte och hämtade lite kroppkakor hemma hos Sandra som vi fick av svärmor att gotta oss på! :)
 
Igår var jag uppe i Kalmar hela dagen för laborationer och molekylbyggning ;o) Sedan skyndade jag mig hem för att bara byta om och sedan på julbord uppe i Tingsryd och Hockey.. En väldigt trevlig kväll där jag hittade en väldigt snäll tjej att dela kvällen med..
 
Tjejsnack, vin/cider/drinkar, julbord, julgodis, hockey och snygga killar bjöd kvällen på.. Vilket var helt okej fredagskväll! 
 
Idag har vi jobbat som vanligt så det var tungt att gå upp imorse måste jag säga.. Men sådär trött är jag dock inte.. (ännu). Städat, och grejat här hemma och J har varit och köpt nya wiiet.. Så ikväll skulle jag gissa på att vi testspela det en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu