Första advent & kinabuffé

Första advent, julkalendern, snö och en mysig brasa inne! ♥

Poolen är nu täckt med snö utanför.. Just nu är jag glad. Det känns så härligt.. Det är så ljust och mysigt ute ;o)
 
Igår åt vi kinabuffé inne i stan tillsammans med familjen och ett par vänner.. Väldigt trevligt hade vi! Jag fick fina presenter och jag är jätte nöjd! ;) Tack så mycket för de bästa presenterna igår.. ;o)
 
Nu blir det förberedning inför vintern.. Poolen ska göras iordning, ett par nya julgardiner behövs, snöplogen ska fixas fram och göras iordning och sedan skulle vi fortsätta på övervåningen och jag ska plugga? Hum.. Får se hur mycket vi hinner med denna söndag.. Nu sätter vi igång så vi får något gjort! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu