Julklappshandling på stan

Idag åkte jag in till stan för att inhandla lite julklappar och så här blev resultatet hemma på golvet när jag skulle ordna upp det! ;o)

 
Men det blev faktiskt lite julklappar till mig själv också! Hittade både ett par nya jeans, en ny klänning och en snygg tröja! :) Lite får man ju faktiskt köpa till sig själv.. Däremot tänkte jag att jag skulle vänta med ett par nya vinterskor och se om man kan köpa lite billigare på mellandagsrean! ;) Man kan ju liksom hoppas det iaf!
 
Det var hur mycket folk som helst på stan så det räckte.. Det var ju hur lång kö som helst i varenda affär som vanligt när alla fått lönen och ska handla i sista minut precis som mig.. ;p haha..
 
Nu ska jag sova för imorgon ska jag baka lite julgodis tänkte jag och plugga lite kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu