Mellandagarna

I onsdags så var Jims farfar och hjälpte till lite på övervåningen.. Så de andra båda fönstrena satt då också på plats! Skönt att vi får lite hjälp ialalfall! :)
 
Sedan åkte jag till mamma för lite julbord och mys! Riktigt mysigt hade vi med en massa spel och julklappsspel.. S & S var här när jag kom hem också och spelade Super Mario i full fart! =)

Igår så sågade vi en massa ved och vi grejade lite på övervåningen och jag pluggade.. På eftermiddagen kom S & S hit och vi fortsatte med Mario spelade och försökte oss på lite stjärnor till!

I torsdags bar vi upp alla OSB skivorna till övervåningen, fick lite hjälp av Peter också :) Sedan åkte vi och jobbade. Lagade två hål utanför maxi.. Hur mycket folk som helst. Fatta seriöst inte hur det kan vara så mycket folk där hela tiden ;p Men det gick smidigt iallafall och sedan fortsatte vi hemma på övervåningen och för min del blev det lite plugg..

Idag har vi varit iväg och köpte lite mat osv till nyårsafton.. Det börjar ju närma sig med stormsteg! Fy, vad tiden har gått fort.. Alldeles för fort som vanligt enligt min mening.. Nyårsafton ska firas här hemma tillsammans med lite vänner och god mat! Det kommer nog bli riktigt bra tror jag! ♥

Ikväll blir det restaurangmys för fyra!
Hittade ett väldigt mysigt sovrum på en inredningsblogg.. Visst ser det riktigt härligt ut?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu