Mys & inredning

fikamys och pussel hemma hos Elin & barnen.. Tack för en mysig eftermiddag hjärtat! ♥
 
Varit en bra dag idag och jag har hittat hur mycket saker som helst som jag vill ha.. Presentkort på enkla och karlskronamöbler är det nya nu vill jag lova! Det finns ju så mycket sjukt snyggt jag vill ha till vårt hem så man blir ju liksom helt flängd av allt och vill bara kasta ut det mesta man har hemma när man hittar allting annat..
 
 
 
En del av allt fint jag hittat.. Jag blir nästan lite sådär att jag "måste ha" det.. ;o)
 
Med andra ord folket; Så blir det mest julklappar till mig själv detta året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu