slut som artist & pysseldag

Tänkte jag skulle sätta mig och plugga men jag är ju helt slut som vanligt vid den här tiden :/
 
Har haft pysseldag idag på jobbet och bakat en hel massa.. 26 barn i ett kök som ska turas om och som ska ha ngt att göra helst hela tiden och sedan fattas det både plåtar, smör och vetemjöl så vi fick springa över halva skolan och hämta, där de andra var.. Men till slut så gick det ju faktiskt bra ändå! ;o) Det blev en hel massa fika och julgodis efter lunch..
 
Bussig svärmor i länken tillsammans med alla våra barn & nu har jag endast två dagar kvar med alla härliga och gosiga barn.. Sorgligt är det faktiskt.. Kom ifrån jobbet kl. 16 på min tidiga dag.. Så just nu har jag en hel papperspåse full med böcker och planeringar som ska fixas över jullovet.. En massa pp (pedagogiska planeringar) ska skrivas, två rapporter ska skrivas, en tenta ska fixas och sedan kan jag ta jullov..?! Med andra ord så har jag svårt att tänka mig att jag får något lov över huvudtaget.. Dessutom så jobbar vi dagen innan julafton och nyårsafton för den delen också..
 
Åkte inom enkla idag också och jag säger bara att där skulle man ju haft en massa att shoppa för.. Jag önskar mig helan efter en massa presentkort på enkla.. Hade lätt shoppat upp 10 000 kr där skulle jag gissa på.. Alldeles för mycket fina saker..
 
Mitt motto! ;o)
 
Imorgon ska jag träffa en väldigt fin vän efter jobbet.. Det har jag längtat efter! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu