Tredje advent

och jag har inte börjat fundera på julklappar ännu..?:p Börjar faktiskt bli lite orolig. Tänk om jag inte hinner eller tänk om jag inte hittar några?:/
 
Julkalendern följer vi varje dag och jag älskar att få se nya avsnitt av mysteriet på greveholm.. En massa mysiga gamla känslor kommer upp! :)
 
Annars rullar det på som vanligt. Sjukt mycket att stå i just nu kan jag säga.. En övervåning som ska renoveras, ett jobb som alltid är en massa att göra på.. Ett nytt uppdrag som ska förberedas och planeras för och sedan en massa pluggande på detta.. Det är lite mycket just nu om man säger så som alltid med andra ord! ;p
 
Just nu hade jag velat komma bort till solen och värmen ett tag och bara få vara och inte göra någonting. Inga måsten och ingenting som man känner att man behöver göra.. Ta dagen som den kommer och bara njuta. Fasen vad skönt! ;p
 
Hunnit med att fika lite med några gäster som kom på besök idag och sen har jag städat och plockat iordning lite där uppe så han kommer fram lite! ;) Nu ska jag förbereda lite inför middagen nu så jag kanske kan försöka att plugga lite efter också och försöka vara lite effektiv denna dagen.
 
I fredags blev det middag för fyra hemma hos oss och igår jobbade vi och sedan blev det revy med familjen. Men det var inte alls roligt så jag ångrade att jag åkte och hade ångest att en massa timmar hade försvunnit där jag kunde pluggat eller gjort något hemma istället.. Alltid är det något. Haha!! 
 
Pussss! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu