Vecka 50 och tionde december...

En bra dag på jobbet och den har gått sjukt fort som alltid..
 
Tänk att jag bara jobbar 1,5 vecka till med mitt arbetslag :o( Mycket sorgligt måste jag säga.. Hade gärna jobbat kvar hos alla fina människor.. Men som sagt, det blir nog bra detta också när man kommer in i det..
 
Skönt att få en massa positiva kommentarer ifrån andra också iallafall! :) Planering och lite kopiering av papper.. Sedan fortsatte jag bort till ett annat arbetslag och skulle få tips på lite laborationer där. Fika med fina arbetskamrater och sedan bort till andra arbetslaget och bestämma lite mer framöver! ;o)
 
Ikväll har jag testat att göra en fiskbensfläta på mig själv.. Det gick väl sådär kan jag säga!
Nu ska jag inta sängen så jag orkar med jobbdagen imorgon! Hoppas ni haft en skön start på veckan som bara har snöat och snöat en massa.. En massa julmys ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu