Vecka 51 och en vecka kvar..

det är mycket på önskelistan just nu och den kan liksom göras meterlång..
 
Av att bara nämna några saker så:
  • Resa till värmen
  • Äventyr
  • Spa/massage
  • Övervåningen klar och inredd som jag vill ha det..
  • Nya kläder
  • Bli färdig med kurserna som jag läser
  • Färdigplanerad för nästa termin och känna att jag har kontroll över detta..
  • Mer tid till vänner & familj..

Imorgon efter jobbet ska jag inhandla ett par saker till skolans sista dag innan jullovet och alltså min sista dag i den här klassen.. En runda för att kolla tapeter och golv ska också hinnas med.. Det börjar liksom bli dags där uppe..
 
 
 
 
 
Det börjar ta form där uppe nu! ;o)

Kommentarer
Postat av: elin

oj här händer det grejjer!! snart det roliga kvar då, golv, väggar, inreda och flytta in!! Det bästa av allt :) ska bli kul o se slut resultatet :)

2012-12-18 @ 10:08:33
Postat av: josse

Har liksom inte blivit så mkt kort där uppe under tiden.. Jim har ju dock tagit lite hela tiden.. Ja, verkligen. Det är ju alltid så mycket man vill ha av ngn konstig anledning ;) ses imorgon gumman! ;) pussss

2012-12-18 @ 19:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu