2 restaurangbesök på kort tid

Man måste ju fira ;)

Tjejkväll på varmbadhuset och restaurang Michelangelo igår kväll med ett härligt gäng.. En väldigt trevlig kväll som måste göras om snart igen tjejer.. Väldigt god mat och trevligt sällskap! Det blev fläskfilé planka och pannacotta till efterrätt.

Idag efter jobbet somnade jag nog på soffan i några minuter. En riktigt powernap men det var härligt. Sen fick jag hjälpa J med städningen minsann ;p

Ikväll blev det ännu ett restaurangbesök och denna gången blev det Bellas tillsammans med Pär, Tesse och barnen :) För min del blev det New york steak tillsammans med taco chips och lite god dip.. Tack för en mysig kväll!

Bilder kommer imorgon. Nu ska jag inta sängen och min bok innan jag kommer slocka för imorgon blir det lite jobb igen och sedan ska jag möta mamma & syrran..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu