Fredagsmys med..

kycklinggryta, klyftisar och vitlöksbröd som finaste hade gjort..

Sedan tog vi ett besök ute på Hasslö :) Jag har därför inte hunnit någonting jag hade planerat ikväll. Kom nämligen precis hem:p Men det blev ett väldigt långt och trevligt besök & det ska bli mycket spännande att se vart detta leder faktiskt. Jag tror faktiskt att det kan bli riktigt bra :)

Nu blir det nog fortsatt fredagsmys i sängen eftersom jag var uppe vid 5 imorse. Då börja man bli lite sliten nu. Jag får nog helt enkelt skjuta upp allt annat tills imorgon för nu orkar inte jag mer ;) Sov så gott och hoppas att ni har haft en lika skön fredagskväll som jag har haft..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu