Isfiske

det har kommit en massa emellan dessa dagar så har inte hunnit att blogga..

Jobbat idag och nu snart bär det av på isfiske och grillning.. Tillsammans med lite varm choklad och mintu så ska jag nog kunna hålla upp värmen hoppas jag..
Tre lager byxor, tre lager tröjor och tre lager strumpor tillsammans med vinterjacka, halsduk, mössa, vantar och fodrade kängor. Undra om detta räcker? Det skulle inte förvåna mig om jag fryser ihjäl.. Det är ju frusna Josse vi talar om :p haha.. Det är ju världens rysskyla ute just nu.. -15 grader är ingenting för min smak om man säger så. Inte alls. Jag håller mig helst inne i dessa kalla dagar med flera koppar thé, en filt och en mysig film! ;)

Veckan har gått i rasande fart och helgen är nu redan här. Igår blev det tacomys hemma hos familjen Erdin/Olander. Hemmamys med naturgodis och filmen Abduction som verkligen var en kanon bra film.. Rekommenderas starkt.. Nu sitter vi och väntar på vår skjuts som antagligen kommer vilken minut som helst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu