planer

alltid dessa planer.. Men vad gör man inte? Man lever ju på hoppet..

Det roligaste idag när jag berättade att jag pluggade en kurs extra på 30hp när "den" inte klarade en kurs på 7 hp på kvartsfart.. -"Jaha" Sen var det helt tyst.. Ja, herregud alltså.. Man bruka annars fråga: vad läser du för något? eller jaha vad roligt. Det låter intressant. Eller något annat i den stilen. Men denna människa alltså :p Man vet inte om man ska skratta eller gråta :p

Saknar vissa människor som jag inte kan få just här. Det är lite tradigt. Tisdagen har nu passerat och vi är ett steg närmare helgen. Skönt! Nu för tiden längtar jag efter helgerna mer än allt annat och så har jag aldrig varit innan. Mycket tråkigt är det.

Jag håller alla tummar och tår jag har. För det kan ju faktiskt gå åt rätt håll om man har otrolig tur.. Efter en varm dusch och en kopp thé en kväll som denna så är jag rätt nöjd. Imorgon blir det nya tag och jag tror jag ska åka en sväng på förmiddagen för ett litet ärende innan jobbet kallar.. Önskar er en trevlig tisdagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu