Största räkningen någonsin

Idag har jag betalat den största räkningen i mitt liv tror jag.. Haha! Spännande ;)

Igår blev det fruktsallad med glass tillsammans med Sandra, Stoffe & lille Snejs och utrösningen i BB.. En mysig kväll. Tack för besöket! :)

Idag har jag jobbat 10 timmar. Så det blev en lång arbetsdag. Kändes att det var måndag efter lovet.. Haha ;p En givande eftermiddag då vi hade APT möte.. Det är väl jätte bra att vi tycker till och säger hur det ska vara. Men är det någon mening? Kommer det att ske någon förrändring eller varför gör vi det egentligen kan man undra?!

Jag har fixat med en del böcker som ska skickas iväg och sedan betalat alla räkningar. Ligger före med allt. Så jäkla skönt. Allting är klart inför onsdagens möte men imorrn behöver jag planera ännu en sak som sker på onsdagen.. Men det ordnar sig det också. Varje sak tar sin tid.. Rom byggdes ju faktiskt inte på en dag. Jag måste tyvärr tänka på det ibland. Jag kan ibland ha lätt för att rusa in i saker innan det jag har påbörjat är färdigt bara för att jag vill framåt.. Det måste jag tänka på.
Soffan är iallafall min kompis resten av kvällen. Kommer nog slockna snart ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu